Dygna?

Haha inte gått o lagt mig än det var därför jag helt random startade en blogg.. 
Så funderar på att dygna eller så sover jag snart hahaa.
Men imon (idag) ska jag vara med Melinda & Jossi o vi ska till stan typ 
för jag ska köpa en väska tror jag om jag hittar en.. Vill köpa ett par
jeans också men tror inte det blir så haha. Sen ska vi hem till dom
o typ göra nåt kul haha.. 
Kan berätta hur dagarna fram til skolan börjar ser ut:
 
Fredag(idag): Vara med Melinda & Jossi
Lördag: Åka till mamma sen sova hos mormor tror jag?
Söndag: Åka hem från mormor och till Fiffi och sova över hos hennes pappa
Måndag: Vara med Fiffi hos hennes pappa då och sen åka hem
Tisdag: Vara med Fanny hos hennes medryttarhäst
Onsdag: Sova över med Katte
Torsdag: Vara med Katte & sen hem (?)
 
Sen är det ju fre, lör & sön kvar.. Börjar skolan på måndag :(
Och nån av dom dagarna ska jag följa med Ester till hennes medryttarponny!
Det blir ganska fullt nu asså :/ Dagarna kommer gå skitfort -_-
 
En asgammal bild på Jossi hahaha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback